Чи замислювались ви коли-небудь, який шлях проходить паливо перед тим, як потрапити у бак вашого автомобіля? Спробуємо дослідити це на прикладі одного з лідерів ринку – національної мережі АЗК UPG.
У компанії розповіли, як сьогодні організована їх логістична ланцюг від виробника до кінцевого споживача в Україні. Це багатоступеневий процес з чітким алгоритмом дій, в якому все залежить від країни походження продукту. Мета залишається єдиною – підтримувати високий рівень якості, за який бренд відповідає власним ім'ям.
Всі нафтопродукти, список яких ви бачите на чорнозелених стелажах UPG, імпортуються безпосередньо від виробників з високотехнологічних заводів у США та Німеччині. Щоб паливо потрапило в паливні резервуари АЗК, компанія залучає виключно власну логістику: найбільший в країні парк паливовозів та залізничних цистерн, а також термінали для зберігання та перевалки нафтопродуктів у сусідній Польщі – безумовний козир компанії.
Наявність у UPG даного інфраструктурного ресурсу свого часу викликала справжній резонанс. Для мережі АЗК такий сміливий крок відкрив можливість безперебійно постачати паливо в Україні та не залежати від зовнішніх і внутрішніх чинників. І не лише це. Власний логістичний ресурс дозволяє утримувати стабільну та лояльну цінову політику.
А тепер про все по порядку.
Фото: прес-офіс UPG
Шлях дизелю в Україну складний і цікавий, його UPG імпортує зі Сполучених Штатів Америки. Такий досвід став абсолютно унікальним, якщо не сказати більше – справжнім проривом, який здійснила компанія на ринку. Вже з перших поставок стало зрозуміло, що новий напрямок перспективний. Продукти американського виробництва повністю відповідають критеріям якості мережі, а постійно зростаючий попит на них серед автолюбителів — найкраще тому підтвердження.
Давайте разом підрахуємо всі логістичні етапи, а відповідно і точки контролю якості, які проходить дизель перед тим, як потрапити в паливно-розподільну колонку на АЗК.
Перший крок, з якого відкривається довгий шлях пального, починається з найважливішого – впевненості в його високій якості, адже компромісів для UPG бути не може. І робиться він ще в США, де морський інспектор мережі відправляє перші проби дизелю в незалежну лабораторію. Якщо високі стандарти продукту, заявлені виробником, підтверджені, його відвантажують на танкер місткістю 100 000 тонн. Потім дизель подорожує через Атлантичний океан до порту Роттердам. Звідти вже меншими танкерами направляється до власного морського терміналу компанії в польському місті Свиноуйсьце. І це ще одна точка контролю якості вже в європейських лабораторіях. Далі паливо в невеликих баржах пливе до річкового терміналу UPG у Щецині.
Фото: прес-офіс UPG
Коли хвилі вщухають, відкривається сухопутний шлях дизелю в Україну: спочатку залізницею, а потім автошляхами. Ще на кордоні частина пального з власних залізничних цистерн переливається в паливовози, завдання останніх — доставити продукт в Україну. Якість і тут контролюється. Перед тим, як роз'їхатися по мережі АЗК, дизель ще раз досліджують у власній, акредитованій за міжнародним стандартом, лабораторії. Перевіряються пломби на транспорті, а потім вже ретельно вивчаються проби.
І лише після всього цього паливо відпускають у продаж.
Слід зазначити, що навіть під час активної фази війни UPG масштабується. І мова йде не лише про постійні інвестиції у власну логістику та будівництво нових ультрасучасних АЗК – розширюється і продуктовий пакет. Нещодавно компанія запустила продаж преміального дизелю – upgDIESEL також американського походження. Паливо має покращені властивості завдяки додаванню миючого компонента до його складу. Його основною перевагою є дбайлива очистка автофорсунок, що гарантує двигуну стабільну і рівномірну роботу. Крім того, сучасні присадки є вагомим кроком у напрямку екологічності дизельного пального.
Фото: прес-офіс UPG
Шлях бензину в мережі АЗК UPG коротший, адже проходить безпосередньо з Європи.
A-95, upg95 та високооктановий upg100 постачаються з нафтопереробних заводів, розташованих у Німеччині. Звідси продукт завантажується в залізничні цистерни і направляється в Україну. Слід зазначити, що преміальне паливо їде в окремих, спеціально закуплених компанією, ємностях. Бензини надходять у продаж, як і дизельне паливо, тільки після остаточного підтвердження кожного параметра якості у власній сертифікованій лабораторії UPG.
Фото: прес-офіс UPG