Повнорозмірний кросовер DS7 Crossback став символом нового етапу розвитку преміального французького бренду. В руки журналістів автомобільної редакції потрапила оновлена версія електрифікованого кросовера. Про те, що змінилося з рестайлінгом та про електричні можливості бензинового авто – у огляді РБК-Україна.
Кросовер DS 7 Crossback дебютував у 2017 році і одразу став флагманською моделлю французького преміального бренду, який відокремився від материнської компанії Citroen у 2014 році. У 2022 році автомобіль пережив оновлення. Маркетологи підійшли до рестайлінгу кардинально, навіть скоротивши назву, прибравши приставку Crossback. Тепер машина називається просто і лаконічно – DS 7.
4
Головні візуальні зміни – зовні. Так, передня частина отримала більшу і більш кутасту радіаторну решітку в дусі останніх новинок DS – компактного хетчбека DS 4 та бізнес-седана DS 9, до якого у 2020 році перейшла роль флагманської моделі.
З оновленням габаритні розміри автомобілів майже не змінилися. Тільки завдяки передньому і задньому бамперам нової форми додалося 33 мм – і тепер у загальному 4593 мм. При цьому через нахилений капот і широкі крила до габаритів потрібно трохи звикнути. Добре, що при необхідності можна використовувати парктроніки та камери кругового моніторингу.
5
Крім того, фари у оновленого DS 7 стали вже, отримали нову матричну світлодіодну "начинку", але втратили ефектні поворотні кристалики – цей недолік має з лишком компенсувати нова світлодіодна "вуаль" денних ходових вогнів. Адаптивні матричні фари працюють дуже "ніжно" і одночасно ефективно – дорога навіть при завантаженому трафіку завжди максимально освітлена, і при цьому жодна зустрічна машина не "мигала" дальнім світлом. Матричні фари DS Pixel LED Vision складаються з 84 світлодіодів і світять на 380 метрів.
Задня частина французького кросовера отримала нову двері багажника з інтегрованими в них більш вузькими світлодіодними ліхтарями і написом DS Automobiles між ними – раніше на цьому місці розташовувалася напис Crossback. При цьому оновився дизайн колісних дисків.
6
Зовні відрізнити плагін-гибридну модифікацію E-Tense від авто тільки з ДВЗ можна по лючку зарядки, який розташувався по правому борту, симетрично з кришкою горловини бензобака.
Дизайнери інтер'єру намагалися поєднати цифровий світ з аналоговим. За технологію відповідає пара моніторів, а за традицією – прямокутний хронограф, який при кожному запуску двигуна відкривається. Під ним – кнопка запуску авто. Тестовий автомобіль виконаний у топ-версії Opera. Машина має оббивку шкірою наппа товщиною 4 мм, якою покриті навіть карти дверей на передній панелі.
7
В загальному, в салоні – без принципових змін. Нова медіасистема DS Iris System хоч і отримала сучасний інтерфейс і голосове управління, але зберегла попередній 12-дюймовий дисплей. Підключати смартфон за протоколом Mirror Screen тепер можна через Wi-Fi. Цікаво, що машина час від часу нагадує про свою батьківщину, без попередження на короткий час переводячи мову інтерфейсу мультимедійної системи з обраного англійського на французьку.
8
Французи не були б французами, якби в дусі класичних моделей концерну не вирішили експериментувати з розташуванням деяких органів управління. Так, клавішам управління склопідйомниками знайшлося місце на трансмісійній консолі, що дозволило зробити двері тоншими. Зручно, що поруч із селектором КПП є ніша під смартфон – у більшості однокласників його потрібно класти в підстаканник, якщо не хочеш, щоб гаджет заряджався від бездротової зарядки.
9
Крісла можна вважати швидше м'якими, хоча в дальній дорозі вони показали себе досить комфортними – в тому числі завдяки вбудованому масажу, активованому через інфотейнмент, або кнопкою на основі крісла. Задній ряд профільований під двох дорослих, хоча, звичайно, за паспортом машина п'яти-місна.
0
Цікаво, що інженерам вдалося запечатлити чималий об'єм багажника для гібридної версії, він становить 555 літрів. Рівень підлоги, ширина, висота і глибина багажника такі ж, як і у неелектрифікованих версій. Під фальшполом все ще є невелика ніша, тільки запасному колесу місця вже не знайшлося.
1
В основі силової установки лежить бензиновий двигун 1.6 PureTech, що розвиває 200 к.с. і 300 Нм. Він передає тягу на передню вісь через восьмиступінчастий "автомат" EAT8. Поряд з ним знайшлося місце 108-сильному електродвигуну, але він у машині не один. Повний привод французькому кросоверу забезпечує другий електромотор – потужністю 112 к.с., встановлений на задній осі. Комбінована потужність гібридної системи дорівнює 300 к.с.
2
Цікаво, що на плагін-гибридному кросовері бак для пального трохи менше, ніж у чисто бензинових версій, і вміщує 43 літри. Але не слід забувати, що також є і тягова батарея, яка в порівнянні з дорестайлінговою версією стала більшою на 1 кВт*г і тепер має ємність 14,2 кВт*г. Гібридна версія важча автомобіля без електричного обладнання приблизно на 300 кг.
3
Перше, що відчуваєш за кермом гібридного кросовера – це запас тяги, доступний з самого старту. Саме електрифікована силова установка дозволяє отримувати крутний момент у широкому діапазоні обертів.
З перших кілометрів стає зрозуміло, що логіка роботи гібридної системи націлена на економію та на максимальне використання електричної тяги. Якщо в літій-іонній батареї є хоч трохи заряду, то автомобіль буде їхати на ньому.
4
Якщо батарея повністю розрядилася, то двигун буде працювати як на рух кросовера, так і на заряд батареї. Тільки