euro-pravda.org.ua

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: переваги та недоліки американського позашляховика.

Jeep Grand Cherokee попередніх поколінь не можна назвати популярною моделлю серед українських покупців. Але з новою версією офіційний імпортер прагне змінити цю ситуацію і довести, що "американець" може скласти гідну конкуренцію повнорозмірним "японцям" та "європейцям". Тиждень з Jeep показав, що цей позашляховик може здивувати, і не тільки своїм великим споживанням пального. Але все по порядку.
Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: плюсы и минусы американского внедорожника. Узнайте, что стоит за его популярностью и какие есть недостатки.

Jeep Grand Cherokee минулих поколінь не можна назвати популярною моделлю серед українських покупців. Однак з новою версією офіційний імпортер намагається змінити цю ситуацію та довести, що "американець" може створити гідну конкуренцію повнорозмірним "японцям" і "європейцям". Тиждень з Jeep показав, що позашляховик може здивувати, і не лише дорослим апетитом до бензину. Але про все по порядку.

Довгий і дорослий

Компанія Jeep випускає Grand Cherokee вже більше 30 років, але тільки в п'ятому поколінні повнорозмірного позашляховика, що з'явився в 2021 році, автомобіль отримав опційний третій ряд сидінь та приставку L в назві. Цікаво, що двох- і трирядні версії відрізняються не лише оформленням салону, ключова різниця полягає в довжині кузова. У нас на тесті саме – Lоng.

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: преимущества и недостатки американского внедорожника5

Справа в тому, що на ринку США понад 70% продажів кросоверів і позашляховиків цього класу припадає на трирядні автомобілі. В компанії Jeep вирішили взяти свій шматок пирога і в першу чергу представили Grand Cherokee п'ятого покоління саме в "сімейному" форматі. Цікаво, що коротка дворядна модифікація в сімействі з'явилася приблизно через рік.

Новий Jeep Grand Cherokee L помітно більший за попередню модель. Довжина зросла з 4820 мм до 5204 мм, а колісна база – з 2916 мм до 3091 мм. Ширина (1963 мм) і висота (1816 мм) збільшені менш суттєво. А ще на 36 мм розширено колію. Щоб хоч трохи знизити вагу великого позашляховика, капот і п'ята дверцята виготовлені з алюмінію.

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: преимущества и недостатки американского внедорожника6

Слід зазначити, що в автомобілі лампу розжарювання не знайдеш – вся світлотехніка на діодах. І світло у машини досить якісне, промінь добре "покриває" як полотно дороги, так і узбіччя. Але у деяких водіїв зустрічного транспорту до "дальнього" тестового Jeep були "питання" – часто мигали, натякаючи на низьку чутливість датчика автоматичного світла.

Герой нашого тесту в комплектації Summit Reserve оснащений опційною пневмопідвіскою під назвою Quadra-Lift. У стандартному положенні автомобіль має кліренс 212 мм. Всього є 5 рівнів, які регулюються спеціальною клавішею біля важеля КПП. Так, на парковці машину можна наблизити до землі і знизити кліренс до 170 мм, а на бездоріжжі – підвищити до 277 мм.

Цікаво, що кут заїзду в найвищому положенні кузова став більшим, хоча з збільшенням колісної бази інші геометричні параметри погіршилися. Зате паспортна глибина броду, яку може подолати американський автомобіль, тепер становить 610 мм.

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: преимущества и недостатки американского внедорожника7

"Джип" стежить

Інтер'єр Grand Cherokee виконаний в дусі зовнішнього вигляду автомобіля: він одночасно умовно статусний і технологічний. Так, водія зустрічає віртуальна приладова панель діагоналлю 10,25 дюйма, також на лобове скло виводиться картинка проекційного дисплея, а замість важеля управління коробкою передач встановлена шайба.

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: преимущества и недостатки американского внедорожника8

Комусь графіка приладів може здатися простуватою, але вона добре справляється з головним – з передачею основної інформації про стан автомобіля і поїздки навіть на високій швидкості.

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: преимущества и недостатки американского внедорожника9

Серце торпедо – це медіасистема Uconnect 5 з монітором на 10,1 дюйма. Приємно, що пульт клімат-контролю залишився повністю аналоговим – з справжніми кнопками, клавішами та парою "крутилок". Відчувається, що дизайнери інтер'єру продумали всі елементи управління для дорослих – кнопки великі, з "підсвіткою" і розташовані так, щоб їх було видно як з місця водія, так і з сидіння переднього пасажира.

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: преимущества и недостатки американского внедорожника0

Власники гаджетів оцінять, що по салону розкидані 12 роз'ємів USB двох стандартів (USB-A і USB-C). Одна з найцікавіших "фішок" героя нашого тесту – це пара камер над задніми рядами, що дозволяють спостерігати за пасажирами.

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: преимущества и недостатки американского внедорожника1

Раніше цю функцію виконували салонні панорамні дзеркала, але з розвитком технологій цю задачу виконують камери, які можна переключати між сидіннями, збільшувати… Взагалі, у пасажирів задніх рядів комфорту майже стільки ж, скільки і спереду – підігрів і вентиляція сидінь, дві власні зони мікроклімату", шторки на вікнах тощо.

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: преимущества и недостатки американского внедорожника2

Об'єм багажника за третім рядом – 484 літра. З складеними сидіннями третього ряду відсік вміщує 1328 літрів, а якщо скласти і другий ряд, то об'єм багажника зросте до 2396 літрів. Щоб скласти і розкласти пару задніх сидінь, потрібно мінімум зусиль – лише натиснути пару клавіш у багажнику.

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: преимущества и недостатки американского внедорожника3

Серед особливостей топ-версії Summit Reserve – оббивка сидінь дорогою шкірою і вставки з натурального дерев'яного шпону. Щоб не забути назву комплектації, її назву нанесли на спинки передніх сидінь. Також у списку оснащення – камери кругового огляду (фронтальна – з функцією нічного бачення), аудіосистема McIntosh на 19 динаміків і адаптивний круїз-контроль з функцією утримання в смузі, що дозволяє на прямих ділянках відпускати кермо під час руху по трасі.

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: преимущества и недостатки американского внедорожника4

Що під капотом у Grand Cherokee

Покупці флагманських "Джипів" в Україні позбавлені вибору силових агрегатів – для автомобіля на нашому ринку доступний лише один 3,6-літровий атмосферний V6 Pentastar потужністю 285 к.с. і 400 Нм максимального крутного моменту, з яким у парі працює 8-ступінчаста коробка від німецької компанії ZF.

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee: преимущества и недостатки американского внедорожника5

Для позашляховика зі спорядженою масою в 2,3 тонни – це, здавалося б, не так вже й багато, але така реальність, 5,7-літровий Hemi потужністю 362 к.с. вже зняли з виробництва і поступово прибирають з прайс-листів навіть на домашньому ринку в США. Але статистика показує, що клієнти не хочуть таких бензинових монстрів, адже на Hemi припадало лише 4% всіх автомобілів. На деяких ринках також доступна г