euro-pravda.org.ua

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: переваги та недоліки купеподібного кросовера.

З кожною новою моделлю молодіжні кросовери купеподібного формату дедалі більше втрачають ознаки позашляховиків і все більше наближаються за технічними характеристиками та дизайном до популярних у минулому хетчбеків та універсалів. Проте на ринку ще є моделі, які, незважаючи на незвичайні форми, намагаються зберегти вірність традиціям і навіть пропонують систему повного приводу. Сьогодні ми тестуємо оновлений кросовер Mitsubishi Eclipse Cross.
Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: плюсы и минусы купеобразного кроссовера. Узнайте, что делает его уникальным и какие недостатки стоит учесть.

З кожною новою моделлю молодіжні кросовери купеобразного формату все більше втрачають позашляхові риси та все більше наближаються за технікою і дизайном до популярних у минулому хетчбеків і універсалів. Проте на ринку ще є моделі, які, незважаючи на незвичайні форми, намагаються зберегти вірність традиціям і навіть "несуть" на борту систему повного приводу. Сьогодні у нас на тесті - оновлений кросовер Mitsubishi Eclipse Cross.

Цікавий погляд

Компанія Mitsubishi з оновленням Eclipse Cross не лише провела традиційну "пластику" екстер'єру, але й внесла кілька досить суттєвих змін, насамперед, звернувши увагу на зауваження клієнтів. В цілому, модель, хоч і перебуває на ринку вже більше 6 років, але досі користується стабільним попитом серед тих, хто за цікавою зовнішністю шукає класичний інтер'єр.

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: преимущества и недостатки купеобразного кроссовера3

Слід зазначити, що з рестайлінгом японський кросовер отримав змінену зовнішність з переробленим кормою. Головна модернізація - задні двері позбулися фірмової додаткової скляної секції. В цілому, змінена передня частина в корпоративному стилі Dynamic Shield стала більш хижою: блоки фар ближнього та дальнього світла перемістилися нижче, а на їх місці залишилися лише вузькі світлодіодні смужки денних ходових вогнів. Бампер і решітка радіатора також нові.

Авто також суттєво зросло в габаритах. Через збільшені свеси спереду і ззаду в довжину кросовер виріс одразу на 14 сантиметрів: від передньої частини до корми оновлений Eclipse Cross налічує 4545 мм замість попередніх 4405 мм. З оновленням купеобразний кросовер на 18 см довший за платформений Mitsubishi ASX з такою ж колесною базою в 2670 мм.

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: преимущества и недостатки купеобразного кроссовера4

Оскільки висота і ширина кузова не змінилися, як і відстань між осями, пасажири навряд чи відчують збільшення довжини, однак багажник став помітно більшим - його корисний об'єм вдалося збільшити з 341 літра до 406 літрів.

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: преимущества и недостатки купеобразного кроссовера5

Цікаво, що на "Екліпсі" залишили по-японськи фірмовий лючок бензобака з окремим замочком і приводом з салону, тобто на заправці не можна забувати відкрити кришку. У гіршому випадку заправник не зможе додати в бак авто бензину. Також нечасто сьогодні можна зустріти "струйні" форсунки. Але тиждень знайомства показав, що в недоліки авто це технічне рішення заносити точно не варто - струй всього шість - на все скло. Крім того, можна коротко збризнути скло, економлячи зимню рідину.

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: преимущества и недостатки купеобразного кроссовера6

Баланс класики та технологій

В салоні ключове оновлення в порівнянні з "дорестайлом" - це нова медіасистема з восьмидюймовим сенсорним дисплеєм, яка тепер розташована набагато ближче до передніх пасажирів.

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: преимущества и недостатки купеобразного кроссовера7

Це рішення дозволило японським інженерам прибрати з трансмісійного тунелю досить дивний і не завжди швидкий у діях тачпад. В загальному, в плані мультимедіа авто не гірше ключових конкурентів: авто підтримує бездротовий Apple CarPlay, має кілька камер системи кругового огляду і має вбудованого голосового асистента.

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: преимущества и недостатки купеобразного кроссовера8

Але поруч з сучасними технологіями в машині розташувалися й речі з минулого десятиліття: великий важіль КПП, масивний підлокітник водія без можливості регулювання, крісла з справжньою добротною шкірою. Чи можна цей перелік знову ж таки занести в пасив машини? На думку журналістів автомобільної редакції РБК-Україна - це скоріше старомодність, але ніяк не недоліки. Крім того, на центральній консолі під дефлекторами повітря розташувався фізичний блок клімат-контролю, а клавіші обігріву лобового скла і керма взагалі за розміром, мабуть, одні з найбільших серед конкурентів. Сідаючи в машину в мороз, навіть у рукавицях не промажеш.

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: преимущества и недостатки купеобразного кроссовера9

Багажник став помітно більшим, тепер в нього можна завантажити до 406 літрів. Більше того, якщо зсунути вперед задні крісла, то цей параметр перевищить 500 літрів, а зі складеним диваном об'єм багажного відсіку досягає 1149 літрів. Цікаво, що без опціонального панорамного даху це значення було б трохи більшим.

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: преимущества и недостатки купеобразного кроссовера0

Головне зауваження до багажного відсіку - це велика висота, на яку потрібно піднімати вантаж. Але під полом розташувалося не просто ремкомплект, або тимчасове запасне колесо, а повнорозмірна "запаска" на легкосплавному диску, як і на основних чотирьох колесах. Таке точно сьогодні зустрінеш нечасто.

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: преимущества и недостатки купеобразного кроссовера1

По 150 кожному

Для машини доступні два бензинові мотори - 2,0-літровий атмосферний та 1,5-літровий турбований, обидва розвивають 150 к.с. Тестовий кросовер оснащений саме турбодвигуном, який поєднується з безступенчатим варіатором Jatco серії JF016E.

В цілому, півторалітрова турбоверсія далека від спортивності. З міського потоку не випадаєш, але обгони на трасі даються лише з педаллю в підлогу. Але слід пам'ятати, що машина має систему повного приводу, тобто двигун часто одночасно крутить не пару, а відразу чотири колеса. Система повного приводу S-AWC має три режими - нормальний, "Сніг" і "Бруд". Відчувається, що за замовчуванням авто передньопривідне, а от на "сніговому" режимі відразу частина крутного моменту перебрасывается на задню вісь.

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: преимущества и недостатки купеобразного кроссовера2

Турбомотор не дуже любить швидку їзду. Річ у тім, що на швидкості після 110-120 км/год оберти піднімаються вище 2,5 тисяч об/хв, і апетит також зростає, досягаючи 8 літрів на 100 км пробігу. Цікаво, що по місту авто "їсть" відносно мало для своїх розмірів - менше 9 літрів "95-го" на кожну сотню кілометрів.

З новими налаштуваннями амортизаторів добре знайома всьому автомобільному світу платформа GS з стійками McPherson спереду і багаторичажною підвіскою ззаду, відома нам ще з початку 2000-х по десятку моделей Mitsubishi, Dodge, Jeep і Chrysler, трохи змінила характер і стала комфортнішою. Так, на прямій з нерівним пок