Кросовер Nissan Juke другого покоління отримав оновлення. Але зовні помітити ключові зміни не вдасться – для цього потрібно заглянути в салон автомобіля, а ще краще – проїхатися на ньому в різних режимах. Редакція РБК-Україна Авто ділиться своїми враженнями про автомобіль після тижневого тестування.
Nissan Juke другого покоління дебютував ще п’ять років тому, і в 2024 році планово оновився. Але до процесу оновлення компанія Nissan підійшла нетрадиційно. Зовнішній вигляд кросовера залишився незмінним. Хіба що змінився дизайн колісних дисків, а в кольорову палітру кузова додано яскраво-жовтий, знайомий за моделлю першого покоління. У цей колір пофарбований герой нашого тесту.
2
Загалом, Nissan Juke доступний у яскравій гамі з 11 кольорів кузова та 13 двоколірних комбінацій. Саме завдяки яскравим кольорам менеджмент і дизайнери японського автопроизводителя намагаються залучити потенційних покупців до автомобіля. Оцінювати ефективність такої стратегії ми не будемо – у нас інша тема розмови, але машина точно привертає увагу сусідів по потоку і особливо власників Juke першого покоління, яких досить багато на українських дорогах.
Крім того, з рестайлінгом до лінійки версій додано нове виконання N-Sport, яке має розширене чорне оздоблення зовні та жовті акценти в салоні. Але основні зміни приховані в салоні автомобіля.
3
Передня панель серйозно перероблена. Так, головне оновлення – широкоформатний дисплей медіасистеми діагоналлю 12,3 дюйма, який повернуто до водія на вісім градусів. Найважливіший пристрій має нову графіку та покращене голосове управління. Інфотейнмент за логікою та графікою повторює старший Nissan Qashqai.
4
У камері заднього виду (вона вже є в базі) збільшено роздільну здатність з 0,3 до 1,3 мегапікселя. Іноді при швидкому маневруванні картинка динамічної траєкторії руху з камери трохи не встигає за рухом керма. Але якщо не поспішати, то все працює плавно.
5
На жаль, для ортодоксальних автомобілістів і на щастя для молодої аудиторії, на яку переважно "орієнтує" герой нашого тесту, в минулому залишилися аналогові прилади: тепер у Juke є дисплей на 12,3 дюйма і два варіанти графічного відображення.
6
Також дещо змінився блок клімат-контролю, переставлені деякі кнопки, але при цьому він все ще залишається класичним, фізичним. Тобто не потрібно через "густий ліс" шукати підогрів сидіння або лобового скла. Цікаво, що підогрів керма винесено досить далеко від інших "теплих" опцій – його приховали зліва від керма.
7
Крім того, спереду та ззаду з’явилися додаткові роз’єми USB, збільшено центральний підлокітник, а обсяг "бардачка" збільшено до 7,8 літра. Також зі списку оснащення зник електромеханічний "ручник". У салоні також переглянуті оздоблювальні матеріали та декоративні рішення. Особливо приємно виглядають жовті акценти на передній панелі, хоча залишаються деякі побоювання щодо практичності цього рішення.
8
Техніка залишилася незмінною. Оскільки Juke другого покоління випускається тільки в Англії і продається переважно в Європі, то й моторні варіанти у нього заточені під місцевий ринок. Герой нашого тесту приводиться в рух бензиновою "турботройкою" об'ємом 1,0 літра потужністю 117 к.с. у парі з семиступеневим преселективним "роботом".
9
Слід зазначити, що на деяких ринках альтернативу йому становить Juke Hybrid з силовим агрегатом Renault, що включає атмосферник об'ємом 1,6 літра (94 к.с.) зі стартер-генератором, а також електромотором на 49 к.с. Загальна потужність системи становить 143 к.с.
В основі актуального Juke лежить компактна модульна платформа CMF-B, що об'єднує його з Renault Captur і Mitsubishi ASX. Архітектура підвісок у японського компактного кросовера досить типова для цього класу. Спереду все ще встановлюються стійки типу McPherson, ззаду – напівзалежна балка. Конструкція останньої не передбачає встановлення громіздкого редуктора, тому в актуальному поколінні Juke залишається без повного приводу.
З перших хвилин за кермом авто зрозуміло, що 1,0-літровий двигун любить оберти. Маленький розмір кузова, легкість конструкції та кермо середньої гостроти дарують приємний драйв, особливо в спортивному режимі. Загалом, у машині три режими – спортивний, стандартний і екологічний. Перші два за характером дуже схожі, а "Еко" дійсно заспокоює машину.
Підвіска у нового Nissan Juke жорстка, особливо в парі з 19-дюймовими колесами на тонких шинах. Але до всього звикаєш, тим більше машина дозволяє досить точно обходити недоліки асфальту.
0
Двигун при кожному стрімкому розгоні легко крутиться від 2-2,5 до 4-4,5 тисяч обертів, але часто стрілка тахометра досягає і 5,5-6 тисяч.
Цікаво, що при розгоні коробка дозволяє мотору "крутитися" до високих обертів, потім переключається на одну передачу, а потім, через кілька секунд спокійного руху з встановленою швидкістю, трансмісія підключає ще одну передачу і опускає оберти нижче. Нечасто таке зустрінеш у сучасних "автоматах", які так і люблять як можна швидше включити максимально високу передачу. Що стосується м'якості перемикання передач, то тут все чудово: помітити момент переключення можна лише за коливаннями стрілки тахометра, але ніяких ривків при переключеннях.
Щодо витрати пального, то Nissan Juke в цьому питанні не надто постійний. По місту авто зазвичай укладається в 8-8,5 літра на 100 км пробігу, але варто трохи активніше порулити, як цей показник зростає "за 9 літрів". Але на трасі керувати кросовером – одне задоволення – з "круізом на 120" машина легко