euro-pravda.org.ua

Тест-драйв нового Renault Duster: популярний кросовер перетворили на гібрид.

Renault Duster другого покоління вже тривалий час є лідером ринку нових автомобілів в Україні. Саме тому знайомство з автомобілем третього покоління в редакції РБК-Україна Авто очікували з великим нетерпінням: чи зможе він замінити бестселер? Для тижневого тесту ми обрали гібридний повнопривідний варіант. Отже, вирушаємо в дорогу.
Тест-драйв нового Renault Duster: популярный кроссовер теперь стал гибридом.

Renault Duster другого покоління вже тривалий час в Україні - лідер ринку нових автомобілів. Саме тому знайомства з автомобілем третього покоління в редакції РБК-Україна Авто чекали з великим нетерпінням: чи зможе він замінити бестселер. Для тижневого тесту ми обрали гібридний повнопривідний варіант. Що ж? Поїхали.

 

Концепт у серії

Зовнішність нового Duster - це справжній контрастний душ у порівнянні з попередником. Широкі "ноздри" решітки радіатора, складний профіль капота, приховані ручки задніх дверей, вузькі фари і масивні бампери: наче досвідчений концепт пустили у серійне виробництво без фази доопрацювань і узгоджень. Але якщо придивитися уважніше, то з другого-третього погляду помічаєш знайомі риси від попередників: нефарбовані накладки на передніх дверях, кутасті задні ліхтарі, знайому лінію остеклення і таке інше. Загалом, автомобіль виглядає ефектно. Але не без зв’язку з попередниками.

Виступаючий вперед бампер виглядає як елемент, призначений для силового взаємодії з навколишнім середовищем, і це близько до істини. Деталь виконана з міцного і пружного навіть на морозі пластику, тому навіть глибокі подряпини будуть не надто помітні. По функції ця "рамка" - своєрідний інтегрований "кенгурятник".

Цікаво, що кузов новинки по периметру "покритий" захисним обвісом з нефарбованого пластику Starkle, який на 20% виготовлений з вторинної сировини і має підвищену міцність. Якщо придивитися, то можна помітити, що він неоднорідний за кольором.

Незважаючи на переглянуті пропорції, за розмірами "третій" Duster лише трохи відрізняється від попередника: 4343 мм в довжину, 1810 мм в ширину і 1660 мм у висоту. Однак завдяки використанню модульної платформи CMF-B замість застарілої B0 обіцяно збільшення простору для пасажирів і багажу.

Цікаво, що новий Duster для України змінив прописку. Якщо раніше всі автомобілі йшли до нас з Румунії, то тепер авто під французьким брендом на відміну від варіанту під маркою Dacia постачаються з турецького заводу Oyak Renault. До речі, останній працює вже понад 54 роки.

Добрий знайомий

На перший погляд, інтер'єр французького кросовера також став більш стильним і брутальним одночасно. Таке враження формують рельєфна передня панель з великою написом назви моделі, товстий кермо малого діаметра, використання різних кольорів в оформленні.

На високій передній панелі розташований 10-дюймовий екран медіасистеми, розвернутий на 10 градусів до водія. Пристрій підтримує протоколи Apple CarPlay і Android Auto, і вміє оновлюватися "по повітрю". Внизу, біля важеля трансмісії є місце для смартфона з вбудованою бездротовою зарядкою. Цікаво, що на зразок інших моделей Dacia між кермом і центральним дисплеєм розташувався тримач-док-станція для підключення смартфона, який залишається і на дорогих версіях авто.

Крім того, вперше для "Дастера" на кросовері прописалися віртуальні прилади. Роль циферблатів виконує 7-дюймовий екран, хоча базові версії все ще оснащуються аналоговими шкалами з дисплеєм на 3,5 дюйма між ними. Користувачу запропоновано кілька тем оформлення панелі приладів. Досить незвично, що тахометр в робочій зоні не має цифрових індикаторів, а лише покажчики зони оптимальних обертів. Значно допомагають підказки щодо своєчасного переключення передач, які явно налаштовані на економію і зменшення викидів.

Завдяки тому, що кросовер побудований на модульній платформі CMF-B замість застарілої B0, в салоні відчувається трохи більше простору. Звичайно, всі налаштування водійського крісла механічні - такові вони закони класу.

При цьому широкі діапазони регулювання дозволяють сісти по-всюдиходному високо, або ж цілком по-легковому. Короткий важіль механічної трансмісії розташований не дуже близько до водія, але й тягнутися при включенні найбільш "віддаленої", шостої передачі, не треба.

Відстань між рядами сидінь стало більше на 30 мм. Загалом, по ширині на другому ряду буде зручно двом дорослим. Об'єм багажника - 472 літра за методикою VDA. Він цілком правильної форми, під підлогою знайшлося місце для тимчасового запасного колеса.

Трьохпедальний гібрид

Тестовий автомобіль оснащений бензиновою "турботройкою" об'ємом 1,2 літра (TCe 130), що працює за економічним циклом Міллера, яка доповнена 48-вольтовим стартер-генератором. Цей "м'який гібрид" оснащений батареєю на 0,8 кВт*год. Переміщатися на електротязі такий кросовер не може, але вбудований в двигун стартер-генератор допомагає знизити витрату пального на 10%. У парі з ним працює 6-ступінчаста коробка передач, привід у машини повний.

Взагалі, незважаючи на повне зміна силової установки в порівнянні з попередником, характер автомобіля майже не змінився. Так, підвіска все ще добре глотає великі нерівності, до того ж є все такою ж "плотною". Автомобіль все ще не позбавлений кренів, але вони стали помітно менше - авто більш підготовлене до їзди по трасах. І ні, це не той випадок, коли автомобілю намагаються надати псевдоспортивності, зажимаючи шасі.

Великі вертикальні ходи коліс і хороша енергоємність залишаються фірмовими рисами "Дастера". Комусь може не вистачати вібро- і шумоізоляційних матеріалів: саме колесні арки в салон проникають звуки "дороги". Але інженери авто не приховують, що в усьому шукали баланс - і в ціні авто, і в економії ваги.

130-сильний двигун слабким не назвеш. Крім того, завдяки механічній трансмісії водій може сам обирати активність драйву - або повільно розганятися, максимально швидко працюючи важелем КПП, або ж давати крутитися машині на кожній передачі подовше.

Слід зазначити, що в місті автомобіль у порівнян