Вихід бестселера Renault Logan з українського ринку став справжньою проблемою для галузі: зникли прості та надійні автомобілі бюджетного сегмента. Але французький автовиробник нарешті презентував українцям його заміну - модель Taliant. Досліджуємо, що ж приховано за новим ім'ям та кузовом автомобіля.
Компанія Renault створила Taliant, в першу чергу, для великого ринку Туреччини. Фактично, це модернізована Dacia Logan третього покоління для турецького ринку.
Нове сімейство Logan і Sandero дебютувало в Європі дещо раніше, ніж світ побачив Taliant. Але зміни виявилися більш масштабними, ніж здається на перший погляд - одними емблемами оновлення не обійшлося.
Фари з фірмовими бумерангами ходових вогнів та характерна радіаторна решітка - це лише верхівка айсберга. У Taliant, в порівнянні з діючим Logan, - інші бампери та більш рельєфний капот, а от з боковин, навпаки, зникли напливи в поясній лінії. Нові задні ліхтарі отримали додаткові секції на кришці багажника.
При цьому розміри седана залишилися колишніми. Renault Taliant, як і Dacia Logan, в довжину становить 4396 мм, що на 38 мм більше, ніж у "другого" "Логана". При цьому колісна база складає 2649 мм - плюс 14 мм у порівнянні з попередником. Ширина седана - 1848 мм, висота - 1501 мм. На вибір пропонуються колеса діаметром 15 або 16 дюймів.
Однією з ключових "геометричних" переваг седана є кліренс у 178 мм. Такою висотою над дорогою не можуть похвалитися навіть деякі монопривідні кросовери. Тиждень знайомства продемонструвала, що автомобіль дійсно легко може пропускати під собою хвилі асфальту і не боятися глибоких ям.
Звісно, від седана з демократичною ціною не варто очікувати якихось надсучасних опцій. Але мінімально необхідний пакет на місці: камера заднього огляду, передні та задні датчики парктроніка. Галогенна головна оптика має автоматичний режим світла, в якому машина сама визначає, коли варто включити габарити, ближнє світло, або навпаки - переключитися з дальнього на "ближнє".
Інтер'єр героя нашого бренду відрізняється від Logan та інших моделей бренду нюансами. Так, кермо за формою та розташуванням клавіш добре знайоме з інших "французів". Також збережені аналогові прилади з монохромним екраном маршрутного комп'ютера. Графіка панелі приладів повторює Captur попереднього покоління, Duster і Arkana.
На перший погляд, цифри можуть здаватися дрібними, але це фактично не впливає на сприйняття інформації навіть на швидкості. Але в разі звикання до цифрових приладів, на екранчик між аналоговими циферблатами можна вивести електронний спідометр.
На тестовому седані встановлена опціональна мультимедійна система NAVI LINK з 8-дюймовим екраном. Інфотейнмент зі вбудованою навігацією підтримує Apple CarPlay та Android Auto. За відтворення звуку відповідають 4 динаміка. Ні до швидкості роботи, ні до логіки розташування органів меню за тиждень не виникло жодних запитань. Єдине зауваження до ергономіки салону - це занадто високе розташування USB-порту для зарядки гаджетів.
Флагманський варіант седана має безключовий доступ у салон та кнопку запуску двигуна. За потрапляння в салон відповідає добре знайома з інших моделей Renault ключ-карта. На задньому ряду все досить скромно та лаконічно, але є дуже незвичайна опція - мова йде про пару складних столиків на задньому ряду.
В редакції РБК-Україна Авто навіть не змогли згадати жодного седана окрім Taliant на українському ринку з таким рішенням. Це явний маркетинг на те, що машина може стати першим авто для молодої сім'ї.
За офіційними даними, багажний відсік готовий прийняти до 510 літрів поклажі. Під підлогою розташувалося запасне колесо, а домкрат закріплений на бічній панелі. Звісно, трохи незвично бачити металевий порожек багажника, який на автомобілі світлого кольору з часом втратить ідеальний зовнішній вигляд. За необхідності можна скласти спинки заднього ряду в пропорції 60/40, що дозволить перевезти кілька довгих речей, таких як лижі.
Renault Taliant на українському ринку доступний виключно з бензиновим 3-циліндровим турбомотором 1.0 TCe, що видає 100 кінських сил. Єдина можливість вибору - це трансмісія, автомобілю доступні 5-ступінчаста трансмісія або ж безступеневий варіатор. Тестовий автомобіль оснащений автоматичною трансмісією CVT.
Не дивно, що новий Taliant побудований на модульній платформі CMF-B. Архітектура шасі тут та ж, "Логанівська": підвіска McPherson спереду, напівзалежна підвіска ззаду, та барабанні гальма задніх коліс нікуди не поділися.
Не секрет, що в представництві бренду в Україні розраховують на значні продажі моделі в корпоративному сегменті. А вже по яких дорогах не їздять службові авто - тільки їх водіям і відомо. Саме тому ми вирішили випробувати новинку не лише на широких трасах, але й на неідеальних провінційних дорожках. Головна умова - наявність твердого покриття. Останнє, до речі, за ніч щедро вкрилося снігом - тим цікавіше.
В загальному, характер авто цілком повторює класичний та добре знайомий Logan: трохи шумна, але пружна і витривала підвіска, зрозуміла пара "двигун-коробка" та легке кермо. Взагалі, єдиний мінус комфортної підвіски - це "валкість" при обгоні автомобілів більш швидкими авто на трасі на швидкості понад 100 км/год.
З місця до 100 км/год авто розганяється за 13 секунд. В загальному, пустому седану 100-сильного двигуна цілком вистачає. Єдине, що при обгонах на швидкостях "за сто" автомобілю потрібно давати певний час "розкрутитися". Нерідко при розгоні тахометр розкручується до 4000 об/хв і навіть більше.