Перед "Голубим привиденням" на Місяць приземлився ще приватний апарат IM-1. Однак при приземленні він перевернувся, через що сонячні батареї не змогли працювати належним чином, і штатна програма місії не була реалізована. Тепер Firefly Aerospace оголосила про перше успішне приземлення приватного апарата на супутник Землі. Хоча Blue Ghost і виконує місію для NASA, на відміну від раніше запущених місячних апаратів, він повністю спроектований і побудований приватними компаніями — не за проектом, параметри якого були надані Агентством, а самостійно.
Blue Ghost, з сухою масою майже в півтонни, приземлився в районі Піка Латрейя в Морі Кризисів приблизно о 11:36 за московським часом. Вважається, що пік має вулканічне походження, тому аналіз зразків ґрунту з цього району за допомогою приладів посадкового апарата може надати нові дані. Водночас слід зазначити, що вулканічні породи з Місяця вже не раз аналізувалися (з 1970-х років). Значно більше наукових даних можна було б отримати при приземленні біля південного полюса Місяця, однак зробити це там складніше, ніж у низьких широтах. Проте 6 березня інша приватна компанія спробує приземлитися саме там, біля Піка Мутон.
На борту апарата є інструменти для аналізу прилипання місячного реголіту до різних штучних матеріалів. Інший інструмент, Lunar Environment Heliospheric X-ray Imager (LEXI), зробить з місячної поверхні знімки взаємодії сонячного вітру з магнітосферою Землі. Бортові системи проаналізують локальні електричні та магнітні поля в місці висадки, а також тепловий потік з місячних надр.
Завдяки порівнянню відео та фото поверхні до приземлення апарата і після, місія уточнить вплив посадкового вихлопу на площадку посадки. Це вважається важливим для забезпечення безпечного приземлення великих і важких кораблів у майбутньому. Інша бортова система, Electrodynamic Dust Shield (EDS), спробує відхиляти місячний пил електричним полем. Такий пил блокує нормальну роботу сонячних батарей, радіаторів охолодження і навіть скафандрів, тому розробка заходів проти нього вважається важливим напрямком роботи. Крім того, апарат спробує приймати сигнали GPS з місячної поверхні, що технічно досить складно.
Firefly Aerospace отримала від NASA за місію лише 93 мільйони доларів, що для Агентства є дуже мало. Деякі фахівці припускають, що активне залучення приватних виконавців знизить витрати США на освоєння космосу. Водночас досі у приватних компаній (за винятком SpaceX) не дуже виходили складні місії: спроби м'якого приземлення вже були кілька, але жодна не увінчалася повним успіхом.