Під час тестів двигун був з'єднаний з кріогенною (нижче -250 °C) системою зберігання рідин, щоб випробувати наскрізну інтеграцію двигунової системи, що відтворює всі функції літака.
«Це важливий крок вперед у переході до повністю декарбонізованих авіаційних двигунів, які будуть готові до польоту, щойно світ почне масово виробляти водень», — заявив генеральний директор Turbotech Дамієн Фове.
«Ми продемонстрували, що можливе повне високотехнологічне рішення для силової установки з нульовими викидами в польоті і що його можна безпосередньо інтегрувати в легкі літаки», — додав віце-президент Safran П'єр-Ален Ламбер.
Хоча закордонні ЗМІ назвали двигун, створений компаніями Turbotech, Safran і Air Liquide, першим у світі газотурбінним водневим двигуном, зазначимо, що в кінці 80-х років минулого століття на летючій лабораторії — літаку Ту-155 — радянські інженери вже використовували турбореактивний двигун НК-88, що працює на зрідженому водні.