Ситуація на прикордонному пункті "Шегині", що з'єднує Україну з Польщею, викликає не просто розчарування, а справжній "іспанський сором".

Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!

Підписатися

Скрізь глибокі ями, через які щодня проходять гуманітарні вантажі, військова допомога та волонтери. Не кажучи вже про тих українців, які повертаються додому після "призову" країни. Вся Україна зустрічає їх фразою «welcome», але замість привітання – розбита дорога.

Журналіст Євген Плінський у своєму Telegram-каналі розмістив показове відео і відверто обурюється: як таке можливо? Мільйони гривень йдуть на дороги поблизу фронту, а тут, на кордоні з однією з найважливіших країн-партнерів, не можемо укласти навіть 100 метрів асфальту.

Він ставить логічне питання: кому пред'являти претензії?

Популярні статті зараз Чому різко активізувалися ТЦК: нардеп пояснив велику кількість "облав" Київські багатоповерхівки самостійно вирішили проблему з відключеннями світла: як це вийшло Виходу немає: в Україні АЗС будуть недоливати пального на 5-6% менше На блокпостах посилять перевірки: що потрібно мати при собі Показати ще

Як розповів Євген, ще в березні 2023 року тодішній голова Держагентства відновлення Мустафа Найєм говорив, що "Шегині" – один з пріоритетних пунктів. Але ось уже червень 2024 пройшов, а ні Найєма в агентстві немає, ні техніки, ні нової дороги. Ями стають глибшими, автомобілі з труднощами виїжджають, а настрій водіїв – все похмуріший.

Журналіст зазначає, що дороги на пунктах пропуску завжди були проблемою. Офіційного бюджету на їх ремонт не було, але проблему часто вирішували за рахунок неформальних джерел, таких як "контрабандна каса". Однак чому голова Львівської митниці Андрій Кузнік, який вже півтора роки керує потоком на митниці, ігнорує проблему, залишається питанням.

Сума зборів від контрабанди на Львівській митниці досягає 400-500 тисяч доларів на місяць. На думку Плінського, навіть частина цих грошей могла б закрити питання з дорогою.