Як зазначили вчені, це одне з перших у світі наукових досліджень, де стан людського організму було зіставлено зі здоров'ям ігрового персонажа. Проект спрямований на розвиток технологій біологічного зворотного зв'язку в геймінгу, а також на підвищення психологічної безпеки гравців.
«До участі в експерименті запрошували всіх бажаючих, без спеціальних вимог. В результаті сформувалася група віком від 18 до 37 років. За результатами було встановлено, що стан гравця змінюється в залежності від отримання персонажем ушкоджень. Більше того, ці зміни пов’язані з психологічним профілем людини. Наприклад, інтроверти “замкнуті” на своєму аватарі, болісно переживаючи те, що з ним відбувається. А лідерами за кількістю виявлених зв'язків стали самодостатні і товариські люди – в науці їх відносять до типу “стриманість”. Їх організм найбільш гнучко адаптується до того, що відбувається в грі», – розповіла автор дослідження, старший викладач кафедри кіберпсихології ННГУ Валерія Вяхірева.
«Ці закономірності відкривають можливості для створення унікального геймплею, який реагує на психологічний стан гравця в реальному часі. Це особливо важливо для ігор, орієнтованих на людей з обмеженими можливостями здоров'я. Крім того, завдяки цим даним, гра зможе враховувати рівень стресостійкості гравців, адже стрес “геймера” може призвести до небезпечних наслідків, аж до серцевого нападу», – прокоментувала завідувачка кафедри кіберпсихології факультету соціальних наук ННГУ Валерія Демарева.
Від представників ігрового бізнесу вчені вже отримують запити на дослідження психології геймінгу для вдосконалення геймплею та маркетингових стратегій. Сьогодні вчені масштабують проект, щоб розширити статистику і детальніше вивчити взаємозв'язок гравця та його ігрового аватара.
Результати дослідження опубліковані в міжнародному виданні Biologically Inspired Cognitive Architectures серії Studies in Computational Intelligence.