Потрапити на іспит з водіння в столичному сервісному центрі МВС – завдання майже нереальне. Люди ночують під дверима в надії отримати заповітний талон, а електронні записи більше нагадують лотерею, ніж організовану систему. І поки громадяни годинами стоять у чергах, співробітники центру катаються на автомобілях класу люкс, оформлених на родичів і знайомих.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖурналісти Bihus.Info провели розслідування, вивчаючи роботу сервісного центру №8041 у Києві на вулиці Перемоги. Вони виявили, що проблема з дефіцитом талонів на іспити створюється, можливо, штучно, адже це відкриває можливості для "сервісу" від так званих "бігунків", які продають місця за 3-4 тисячі гривень.
У минулому році Нацполіція навіть відкрила кримінальну справу, але покарали лише одного "бігунка", а інші учасники схеми – адміністратори центру – змогли уникнути відповідальності.
Керівник центру Олександр Бойко, за документами, живе скромно: орендує чуже житло в Києві, їздить на 10-річному Toyota Land Cruiser батька. Але в Instagram його дружини з'являються набагато солідніші автомобілі – BMW, Volkswagen та Tesla. Усі вони оформлені на тестя, а їхня вартість оцінюється в десятки тисяч доларів.
Популярні статті зараз ТЦК збирають досьє на українців: які особисті відомості не потрібно повідомляти Українців чекають фінансові перевірки: яка сума доходу зацікавить податкову Вища освіта стане привілеєм для обраних: університети змінять підхід до навчання Від проходження ВЛК можуть звільнити: хто потрапить до списку Показати щеІнші співробітники центру також явно не скаржаться на життя. Володимир Науменко, один з адміністраторів, приїжджає на роботу на Audi E-Tron, оформленому на сина. Ще нещодавно у його родини з'явився цілий список нової нерухомості: квартири, дача на Київському морі та навіть кілька земельних ділянок під Києвом. Усе це, звичайно, в деклараціях відсутнє.
У родини адміністратора Анатолія Клименка з'явилися дорогі Lexus, а квартиру в новобудові начебто подарував батько-пенсіонер. Ще один співробітник центру, Наталія Лось, катається одразу на двох Tesla, хоча за документами у неї лише старенький Dodge.
Адміністратор Сергій Панченко не вказує в деклараціях дружину, але на парковці центру стоїть Toyota Land Cruiser Prado, записана на жінку, з якою він регулярно з'являється на "сімейних" фото. На матір Панченка зареєстрований будинок у престижному котеджному містечку під Києвом, а батько нещодавно став власником ще одного Land Cruiser Prado.
Інспектор Вадим Чистяков тепер їздить на Volkswagen ID.4 Crozz, записаному на жінку, яка також не фігурує в його деклараціях. А інспектор Андрій Кухельний прославився тим, що регулярно продає та купує автомобілі за заниженими цінами. Зараз він пересувається на Tesla Model 3, інформації про яку в декларації також немає.
Голова центру Олександр Бойко спробував пояснити проблему дефіциту талонів. За його словами, у Києві занадто багато бажаючих скласти іспити, а інспекторів не вистачає. Однак він не зміг відповісти, чому система видачі талонів працює вночі, коли за офіційною версією повинна бути вимкнена.
Після розслідування МВС анонсував заміну керівництва в центрі та початок службового розслідування. Також відомство звернулося до НАПК з проханням провести перевірку способу життя співробітників, згаданих у журналістському матеріалі.
Журналісти стверджують, що проблема в сервісних центрах МВС виходить далеко за межі одного закладу. Поки люди страждають від неорганізованості, хакери та "бігунки" наживаються, а система стає все більш корумпованою.
Що потрібно для вирішення цих проблем? Відповіді поки немає, але одне зрозуміло: довіра громадян до роботи сервісних центрів тане з кожним днем.