Банкетний зал дому прикрашали монументальним фризом, який охоплює три стіни залу з зображеними майже в натуральну величину фігурами. Вони ілюструють жваву діонісійську процесію, в якій учасник культу проходить обряд ініціації (перехід індивіда на новий рівень розвитку).
Сцена зображує хід бога вина і родючості Діоніса, на якому представлені танцюристи і мисливці, що несуть на плечах заколену козу та внутрішності жертвеної тварини.
Тут же з'являються молоді сатири з характерними загостреними вухами, які грають на авлосі (подвійній флейті), переливають вино і здійснюють ритуальне возлияние.
В центрі композиції виділяється жінка в супроводі старого Силена (вихователя Діоніса), судячи з усього, вона також чекає обряду ініціації. Це смертна жінка, яка буде посвячена в таємниці культу Діоніса.
Усі фігури, зображені на фресках, здаються живими і рухливими завдяки динамічним жестам і драпіровкам на тканинах.
Фрески датуються 40-30 роками до нашої ери.
Діонісійські містерії — один з найвідоміших містичних ритуалів Стародавньої Греції та Риму. Містерії засновані на сезонній темі смерті — відродження, поширеній у сільськогосподарських культах.