Авіаційний простір України закрито з початку війни, але директори цивільних аеропортів продовжують працювати та отримувати зарплати, навіть якщо їх аеропорти зруйновані або стоять без діла.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це говориться в розслідуванні "Слово і діло".
Наприклад, генеральний директор аеропорту «Бориспіль» Олександр Дубревський за два роки війни заробив більше 7,7 млн гривень. Він пояснює це тим, що аеропорт підтримує готовність інфраструктури, оновлює системи безпеки та навчає персонал.
У інших цифри "скромніші":
Популярні статті зараз Банки планують посилити обмеження на грошові перекази Доставайте старі документи: кому потрібно терміново замінити паспорт-книжечку на ID-картку Повторно уточнити дані через "Резерв+": в Міноборони попередили військовозобов'язаних В ТЦК поставили крапку в питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..." Показати ще- Директор аеропорту «Київ» (Жуляни) Олександр Нестеренко заробив близько 1,35 млн гривень за два роки.
- В Запоріжжі Олександр Конякін отримав більше 2 млн гривень.
- У Львові Тетяна Романовська – 1,7 млн гривень.
- У Кривому Розі Ігор Лашин – 1,3 млн гривень.
Навіть директор давно зруйнованого аеропорту в Донецьку Владислав Близнюк продовжує отримувати зарплату: 428,5 тисяч гривень за два роки.
Деякі керівники менш великих аеропортів, як у Вінниці, Хмельницькому або Ізмаїлі, заробили близько 300-400 тисяч гривень за рік.
Попри закриті кордони та зруйновану інфраструктуру, аеропорти продовжують підтримувати технічну базу, а їх директори – отримувати солідні виплати.
А ми нагадуємо, війна – не перешкода для відпочинку: депутати Львівської облради використовують службові відрядження для сімейних подорожей за кордон
Крім того, послуг немає, роботи не ведуться, а ви платите мертвої жінці: одесити в шоку від комунальних махінацій і боргів
Читайте також, в Закарпатті землю для переселенців роздають на вигідних умовах "своїм": скандал навколо "Добробуда" та його зв'язків з Павлом Котиком