Як пише газета South China Morning Post, двигун нахиленої детонації пройшов ряд успішних наземних випробувань у пекінському ударному тунелі JF-12, який імітує умови польоту на високій швидкості на висоті понад 40 кілометрів над поверхнею Землі.
Результати, опубліковані в журналі Journal of Experiments in Fluid Mechanics, свідчать про швидкість згоряння, що значно перевищує традиційні прямоточні повітряно-реактивні двигуни, з експлуатаційною здатністю в діапазоні від М=8 до М=15 (число Маха).
Інженери виявили, що, на відміну від гіперзвукових прямоточних повітряно-реактивних двигунів, яким потрібні громіздкі камери згоряння, додавання п’ятиміліметрового виступу на поверхню повітрозабірника двигуна нахиленої детонації може полегшити запалювання керосину, зберігаючи компактність камери.