euro-pravda.org.ua

Тест-драйв Jeep Wrangler: плюси та мінуси рамного позашляховика.

Jeep Wrangler – справжня ікона автомобільної промисловості. Ця машина пройшла через кілька поколінь і має свої корені ще з часів армійського Willys Другої світової війни. Під час тестування журналісти РБК-Україна випробували позашляховик на бездоріжжі та дослідили, наскільки "американець" підходить для щоденного використання у великому місті.
Тест-драйв Jeep Wrangler: плюсы и минусы рамного внедорожника. Узнайте, что делает его уникальным и какие аспекты стоит учесть перед покупкой.

Jeep Wrangler – справжня ікона автомобільної промисловості. Автомобіль пережив кілька поколінь і своїми коріннями сягає ще до військового Willys часів Другої світової війни. Під час тестування журналісти РБК-Україна випробували позашляховик по бездоріжжю та дослідили, наскільки "американець" підходить для щоденної експлуатації у великому місті.

Невмируща класика

Зовнішній вигляд Jeep Wrangler з заводським індексом JL – це справжній антипод всього сучасного світового автопрому. На позашляховику ви не побачите ні фар складної форми, ні аеродинамічно прорахованих елементів обвісу кузова, навіть колісні диски на авто "немодного" розміру, адже несуть на собі великий шар гуми.

Тест-драйв Jeep Wrangler: преимущества и недостатки рамного внедорожника6

Але не можна сказати, що дев'яте покоління авто повністю ігнорує сучасні тенденції та технології. Так, у порівнянні з попереднім поколінням автомобіль став легшим більш ніж на 100 кг завдяки алюмінієвим дверям, крилам, капоту та рамці лобового скла. В основі все ще лежить лонжеронна рама та пружинна підвіска з неразрізними мостами Dana нового покоління.

Тест-драйв Jeep Wrangler: преимущества и недостатки рамного внедорожника7

Головний зовнішній ознака рестайлінгу – зменшена у висоту решітка радіатора. Тепер сім фірмових ламелей – це не прорізи в цілісній панелі передка, а окрема пластиковий вставка чорного кольору. Щоб компенсувати меншу висоту решітки, інженери та дизайнери здійснили перемички між ними зі сквозними прорізами: тепер через них також надходить повітря до радіатора.

Тест-драйв Jeep Wrangler: преимущества и недостатки рамного внедорожника8

Також під час оновлення з правого крила зникла антена-штир: нова антена вбудована в рамку лобового скла. Серед заводських опцій з'явилася лебідка Warn з тяговим зусиллям 3,6 тонни: вона встановлюється в передньому бампері. Як і раніше, новий Jeep Wrangler буде доступний у короткому варіанті та з чотиридверним кузовом Unlimited – як у нас на тесті. За класикою лобове скло все ще можна відкинути на капот.

Тест-драйв Jeep Wrangler: преимущества и недостатки рамного внедорожника9

На рідному для моделі американському ринку дах можна вибирати з чотирьох варіантів: тканинний верх з електроприводом, знімна в колір кузова жорстка дах, тарга Freedom Top з двома знімними секціями та Power Top – жорстка дах з великим електричним люком. Тестовий автомобіль оснащений найбільш цікавим варіантом – Freedom Top, адже одночасно ви керуєте автомобілем з твердої даху, і через кілька хвилин можете перетворити машину в кабріолет. Крім того, за доплату в 40 тисяч гривень доступна м'яка дах на випадок несподіваного дощу, поки ви стаціонарний "будиночок" залишили в гаражі.

Тест-драйв Jeep Wrangler: преимущества и недостатки рамного внедорожника0

Високо сидимо – далеко бачимо

З рестайлінгом головна новинка в салоні – це "свіжа" мультимедійна система Uconnect 5 з широкоформатним дисплеєм діагоналлю 12,3 дюйма. Це головне пристрій вже в базовій комплектації, тоді як раніше Wrangler міг мати дисплей на п'ять або сім дюймів. Щоб розмістити новий екран, довелося переробити передню панель: замість круглих дефлекторів вентиляції по центру тепер розташовані вузькі прямокутні. Також змінено обрамлення комбінації приладів, хоча сама панель змін не зазнала, і складається з кольорового екрану та пари фізичних приладів по боках.

Тест-драйв Jeep Wrangler: преимущества и недостатки рамного внедорожника1

Цікаво, що у штатній навігаційній системі з'явився розділ Trails Offroad, де прописані популярні позашляхові маршрути, включаючи легендарний Rubicon Trail. А платна підписка відкриє доступ до більш ніж 3000 таких маршрутів. Не забули американські інженери і про поліпшення пасивної безпеки машини – відтепер всі без винятку Jeep Wrangler будуть мати надувні "шторки" безпеки, що закривають дверний проєм.

Тест-драйв Jeep Wrangler: преимущества и недостатки рамного внедорожника2

Слід розуміти, що в салоні позашляховика досить тісно. Це пояснюється теж данню моді – кузов досить вузький, а колеса стоять як окремо від машини. Це також слід враховувати під час водіння, бо на перший погляд здається, що авто в цілому вузьке, і завжди слід пам'ятати про широкі колеса, які майже не видно з водійського місця. Але в плані комфорту водійське місце досить сучасне: в арсеналі є і підігрів керма, і електрорегулювання поперекового підпору крісел. Також вперше за 9 поколінь Wrangler обзавівся кнопкою запуску двигуна.

Тест-драйв Jeep Wrangler: преимущества и недостатки рамного внедорожника3

Єдине, до чого за тиждень так і не вдалося звикнути – це до відчуття безпорадності лівої ноги. Для неї не передбачена площадка, тому знайти зручне положення не виходить. У дальній дорозі то витягуєш її, то підгинаєш. Також незвично, що клавіші склопідйомників позбавлені автоматичного режиму закриття і незручно стирчать внизу центральної консолі.

Тест-драйв Jeep Wrangler: преимущества и недостатки рамного внедорожника4

Але останній пункт – це не недоробка інженерів, а необхідність. Адже окрім даху, в авто можна зняти навіть двері! Так, за українськими ПДР експлуатувати без дверей не можна, але в США і ряді інших країн це цілком дозволено. У комплекті з авто є навіть спеціальний набір інструментів, щоб робити це якомога швидше.

На задньому ряду місця в цілому вистачає. Плоский шкіряний диван не має майже ніякої бічної підтримки, тому потрібно покладатися лише на ручки на бічних стійках. у авто може стати цілою операцією.

Тест-драйв Jeep Wrangler: преимущества и недостатки рамного внедорожника5

У плані багажного відсіку новий Jeep Wrangler Unlimited – це досить практичний автомобіль. Об'єм багажника складає 533 л в звичайному стані і 1044 л – зі складеними задніми сидіннями. Під підлогою схований невеликий відсік. Запасне колесо, як можна помітити, закріплено на "калитці" ззовні.

Тест-драйв Jeep Wrangler: преимущества и недостатки рамного внедорожника6

За турбо не соромно

Тестовий автомобіль оснащений 2,0-літровою "турбочетвіркою" на 274 к.с., що поєднується з восьмиступінчастим "автоматом". Може здатися, що машина занадто велика і важка для такого силового агрегата, але час показав, що це думка помилкова. Виявилося, що бітурбо просто не помічає майже двох тонн спорядженої маси і легко розганяє Wrangler до сотні менше, ніж за 8 секунд.