Jeep Wrangler – справжня ікона автомобільної промисловості. Автомобіль пережив кілька поколінь і своїми коріннями сягає ще до військового Willys часів Другої світової війни. Під час тестування журналісти РБК-Україна випробували позашляховик по бездоріжжю та дослідили, наскільки "американець" підходить для щоденної експлуатації у великому місті.
Зовнішній вигляд Jeep Wrangler з заводським індексом JL – це справжній антипод всього сучасного світового автопрому. На позашляховику ви не побачите ні фар складної форми, ні аеродинамічно прорахованих елементів обвісу кузова, навіть колісні диски на авто "немодного" розміру, адже несуть на собі великий шар гуми.
6
Але не можна сказати, що дев'яте покоління авто повністю ігнорує сучасні тенденції та технології. Так, у порівнянні з попереднім поколінням автомобіль став легшим більш ніж на 100 кг завдяки алюмінієвим дверям, крилам, капоту та рамці лобового скла. В основі все ще лежить лонжеронна рама та пружинна підвіска з неразрізними мостами Dana нового покоління.
7
Головний зовнішній ознака рестайлінгу – зменшена у висоту решітка радіатора. Тепер сім фірмових ламелей – це не прорізи в цілісній панелі передка, а окрема пластиковий вставка чорного кольору. Щоб компенсувати меншу висоту решітки, інженери та дизайнери здійснили перемички між ними зі сквозними прорізами: тепер через них також надходить повітря до радіатора.
8
Також під час оновлення з правого крила зникла антена-штир: нова антена вбудована в рамку лобового скла. Серед заводських опцій з'явилася лебідка Warn з тяговим зусиллям 3,6 тонни: вона встановлюється в передньому бампері. Як і раніше, новий Jeep Wrangler буде доступний у короткому варіанті та з чотиридверним кузовом Unlimited – як у нас на тесті. За класикою лобове скло все ще можна відкинути на капот.
9
На рідному для моделі американському ринку дах можна вибирати з чотирьох варіантів: тканинний верх з електроприводом, знімна в колір кузова жорстка дах, тарга Freedom Top з двома знімними секціями та Power Top – жорстка дах з великим електричним люком. Тестовий автомобіль оснащений найбільш цікавим варіантом – Freedom Top, адже одночасно ви керуєте автомобілем з твердої даху, і через кілька хвилин можете перетворити машину в кабріолет. Крім того, за доплату в 40 тисяч гривень доступна м'яка дах на випадок несподіваного дощу, поки ви стаціонарний "будиночок" залишили в гаражі.
0
З рестайлінгом головна новинка в салоні – це "свіжа" мультимедійна система Uconnect 5 з широкоформатним дисплеєм діагоналлю 12,3 дюйма. Це головне пристрій вже в базовій комплектації, тоді як раніше Wrangler міг мати дисплей на п'ять або сім дюймів. Щоб розмістити новий екран, довелося переробити передню панель: замість круглих дефлекторів вентиляції по центру тепер розташовані вузькі прямокутні. Також змінено обрамлення комбінації приладів, хоча сама панель змін не зазнала, і складається з кольорового екрану та пари фізичних приладів по боках.
1
Цікаво, що у штатній навігаційній системі з'явився розділ Trails Offroad, де прописані популярні позашляхові маршрути, включаючи легендарний Rubicon Trail. А платна підписка відкриє доступ до більш ніж 3000 таких маршрутів. Не забули американські інженери і про поліпшення пасивної безпеки машини – відтепер всі без винятку Jeep Wrangler будуть мати надувні "шторки" безпеки, що закривають дверний проєм.
2
Слід розуміти, що в салоні позашляховика досить тісно. Це пояснюється теж данню моді – кузов досить вузький, а колеса стоять як окремо від машини. Це також слід враховувати під час водіння, бо на перший погляд здається, що авто в цілому вузьке, і завжди слід пам'ятати про широкі колеса, які майже не видно з водійського місця. Але в плані комфорту водійське місце досить сучасне: в арсеналі є і підігрів керма, і електрорегулювання поперекового підпору крісел. Також вперше за 9 поколінь Wrangler обзавівся кнопкою запуску двигуна.
3
Єдине, до чого за тиждень так і не вдалося звикнути – це до відчуття безпорадності лівої ноги. Для неї не передбачена площадка, тому знайти зручне положення не виходить. У дальній дорозі то витягуєш її, то підгинаєш. Також незвично, що клавіші склопідйомників позбавлені автоматичного режиму закриття і незручно стирчать внизу центральної консолі.
4
Але останній пункт – це не недоробка інженерів, а необхідність. Адже окрім даху, в авто можна зняти навіть двері! Так, за українськими ПДР експлуатувати без дверей не можна, але в США і ряді інших країн це цілком дозволено. У комплекті з авто є навіть спеціальний набір інструментів, щоб робити це якомога швидше.
На задньому ряду місця в цілому вистачає. Плоский шкіряний диван не має майже ніякої бічної підтримки, тому потрібно покладатися лише на ручки на бічних стійках. у авто може стати цілою операцією.
5
У плані багажного відсіку новий Jeep Wrangler Unlimited – це досить практичний автомобіль. Об'єм багажника складає 533 л в звичайному стані і 1044 л – зі складеними задніми сидіннями. Під підлогою схований невеликий відсік. Запасне колесо, як можна помітити, закріплено на "калитці" ззовні.
6
Тестовий автомобіль оснащений 2,0-літровою "турбочетвіркою" на 274 к.с., що поєднується з восьмиступінчастим "автоматом". Може здатися, що машина занадто велика і важка для такого силового агрегата, але час показав, що це думка помилкова. Виявилося, що бітурбо просто не помічає майже двох тонн спорядженої маси і легко розганяє Wrangler до сотні менше, ніж за 8 секунд.