Програмне забезпечення Tesla для допомоги водієві — своєрідний автопілот — залишається під пильною увагою регуляторних органів, оскільки його пов'язують із сотнями аварій та десятками смертей. За даними Reuters, на сьогодні Tesla передала федеральним органам з безпеки понад 15 тисяч звітів про ДТП з участю автопілота.
Тепер Трамп, який зблизився з Маском під час передвиборної кампанії, має намір скасувати правила, які вимагають від Tesla повідомляти про ДТП з участю автопілота її електромобілів.
Це особливо актуально зараз, коли Маск поставив в пріоритет розробку автономного сервісу замовлення поїздок. Компанія нещодавно продемонструвала прототип роботаксі Cybercab, а підприємець пообіцяв випустити безліч безпілотників вже наступного року.
Як з’ясували журналісти, перехідній команді Трампа доручили розробити 100-денну стратегію автомобільної політики, і вони визначили правило надання звітів про ДТП як «надмірний» збір даних. Залишається незрозумілим, чи відігравали Маск чи Tesla безпосередню роль у розробці цих рекомендацій, але, враховуючи тісні стосунки між генеральним директором компанії та обраним президентом, це цілком ймовірно.